NEW YEAR NEW ME, WHAT?

 Święta święta i po świętach..
Mam nadzięję, że spędziliście te Święta w gronie najbliższych, ciepło i miło, że jesteście zadowoleni z prezentów. Ja swoje spędziłam w Niemczech. Szczerze mówiąc te Święta nie były jakieś mega specjalne.. tęsknie za Świętami w Polsce.Nic nie było tak jak chciałam i trochę jestem zawiedziona, mimo wszystko cieszę się, że spedziłam je z  tymi których kocham najbardziej. Trochę zwiedziłam, ale też nie jak chciałam. Wiem to, że jeszcze kiedyś będę musiała wrócić i zwiedzić wiecęj niż dotychczas. Zwiedziłam tyle, że nic nie mogę powiedzieć o tutejszej kulturze, to co zauważyłam - żadnych moich doświadczeń.

   
Dzisiaj Sylwester, jutro już Nowy Rok. Jestem w szoku jak ten rok minął szybko. Jakby tak pomyśleć nad nim, to ten rok, jak każdy inny czegoś mnie nauczył. Nowe poglądy, marzenia, to wszystko przyszło tak o. Poznałam dużo fajnych osób, inni odeszli, z innymi odzyskałam kontakt, wszystko się zmieniło.
Nowy Rok to wielka zagadka, mam tyle motywacji na następny rok, on będzie mój - wiem to, bo nie zamierzam się poddać. Nie którzy mówią, że nowy rok to nic wielkiego, będziemy starsi o rok itp.. Moim zdaniem to sparawa idywidualna, każdy postrzega to inaczej. Faktycznie będziemy starsi, ale to daje więcej możliwości, wyzwań, doświadczeń i marzeń. Mam wiele postanowień noworocznych, ale nie będę się nimi z wami dzielić na ten moment.
        Życzę Wam na prawdę SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU! Żeby był pełen dobrych chwil, żebyście dąrzyli do celów i nigdy się nie poddawali. Dużo wspaniałych osób, bo tych fałszywych nikt nie lubi:) Żebyście nie żałowali niczego - pamiętajcie, że jak coś się kończy to coś nowego się zaczyna! Żebyście wierzyli w siebie, karmili swoją duszę dobrymi rzeczami, dużo UŚMIECHU, bo śmiech to zdrowie! Poznawajcie siebie, doświadczali dobrych rzeczy i Dużo Dużo Miłości!

                                                                DO ZOBACZENIA W NASTEPNYM ROKU KOCHANI!
        

Komentarze

  1. Wszystkiego dobrego na ten Nowy Rok 2018! Sama nie wiem jak to możliwe, że czas tak pędzi. Zwłaszcza Święta przeleciały przez palce. Taki cudowny czas, a najszybciej mija. Zgadzam się, że uśmiech to zdrowie, więc życzę mnóstwo pozytywnych chwil, wywołujących szczery uśmiech:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten rok minął i ja się bardzo cieszę... liczę, że nowy będzie dla mnie lepszy - i Tobie życzę tego samego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję, dziękuję ślicznie! :)

      Usuń
  3. Wsyzstkego najlepsyego w Nowzm Roku. Niesety nie da rady aby było idealnie zawsze czegoś brakuje :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz