AUTUMN BE LIKE

Masakra, ale ten czas leci! Od tygodnia intensywnie pracowałam, co nie co odbiło się to na moim zdrowiu, ale nie jest wcale źle.
Dzisiaj pierwszy dzień w szkole i nowy projekt. Chodzę do collegu już drugi rok, projektów miałam kilka, w końcu mam taki w którym, na prawdę mogę się wykazać jak najlepiej potrafię. "I" - tematyka projektu jest o mojej osobie. Myślę, że to na prawdę ciężki ale zarazem fantastyczny, ciekawy projekt. Wiem, pewnie sobie pomyślicie, że sobie schlebiam haha ale nie o to mi chodzi. Mam na myśli, że w tym projekcie, mogę jeszcze bardziej poznać samą siebie. To co jestem w stanie zrobić, to co mogę i to, że jestem tylko człowiekiem, który może popełniać błędy. Bo tak jest, jesteśmy tylko ludźmi, uczenie się na błędach i ich popełnianie, nie jest niczym złym. Ważne, by wyciągnąć z nich jakieś lekcje. Będzie cieżko, ale wiem, że dam radę - oczywiście z pomocą bliskich, bo nie wszystko u siebie zauważam. Bliscy czasem znają mnie lepiej, pomagają mi w poznaniu siebie bardziej. Mam nadzieję, że was trochę zaciekawiłam, bo będę się z wami dzielić postępami w projekcie. Mam na to 6 tygodni i mnóstwo inspiracji! Trzymajcie kciuki!
                        Inspiration - Typography portraits - Describing yourself by Dylan Rescover
Below - In short about me

Jestem w szoku, że to już koniec października. Mam zamiar wprowadzić troche zmian do swojego życia, ułożyć sobie plan działania i mam nadzieję, że uda mi się to ogarnać do końca tego roku.

Komentarze